Drän som kliar.

Blandrastik

Trådstartare
Valpen har efter en otäck olycka blivit opererad och fått drän och tratt. Återbesök imorgon, det är bara att dränen verkar klia så infernaliskt. Vet inte vad jag kan göra för att hjälpa, har provat att badda med vatten och spraya klorhexedinspray. Men kan jag göra nåt annat?

Sv: Drän som kliar.

Tyvärr kliar det ofta något infernaliskt när det läker så jag tror inte det finns något du kan göra. De klådstillande medel som finns vill man inte direkt ha på öppna sår eller drän. Kan du avleda när det är som värst kanske?
Gottigt köttben?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
874
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: Roheryn
·
Relationer Häromdagen när jag åkte tåg upptäckte jag att en kvinna satt och grät, ganska högljutt. Jag funderade på om jag skulle säga nåt men... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka