Dreglar med bettskena

Det verkar vara ganska mycket dreggel eller inget alls.. 🤔Men jag kanske kan dra slutsatsen att jag hör till dreglarnas skara. Testade tejpa ihop munnen igår kväll men dreglet pressade sig genom så det blev istället obehagligt.
Bytte örngott mot frottehanduk, det var bättre!

Jag dreglar inte heller utan bettskena men klarar mig inte utan den så då får jag väl dregla då.
Så det är nog väldigt individuellt!
För mig blev det som sagt bättre med skena i underkäken istället för överkäken. Plus känns mindre och kan prata bättre. Inte för att jag pratar så mycket med bettskenan i men ibland blir det några ord med sambon innan vi somnar 😂
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 636
Senast: Gunnar
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 756
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 497
Senast: Squie
·
Utrustning Efter att ha dreglat över och funderat i flera veckor beställde jag just en Zilco sele med empathybrösta. Ett underlägg för bröstan...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp