Dressyr program

B

baxton

Är det speciela dressyr program när man ska rida debitant på ponny var kan man hitta dom på nätet?
 
Det är ett program motsvarande LC och heter Ft Debutant(är samma som för ponny och häst) Din klubb bör ha programet.
 
Hem3.passagen.se/netil har inte kvar dressyr programet . för den säger att den kan inte finna den sidan.

Fins det någon annan som kan progamet ????
Jag skulle vara så tacksam :bow: :bow: :bow:
 
man rider antingen ft debutantklass 97 eller 03... kan inte programen så här men det är väl, mellantrav, ngn liten volt, mellan galopp... ja som sagt motsvarande LC... vet tyvärr inte var det finns på nätet.. men den finns ju i dressyrprogramboken :Dlycka till
 
Ja kommer in på den sidan o hittar dressyrprogrammen..
försök me en annan dator ??
Den sidan kommer dock inte uppdateras mer men nu finns det ju för iår.
 
Jag har hittat dressyrpgogramen.
De heter debutantklass 2001 och Lätt klass 2001.
Kan det stämma ???
:banana:
 
Ja det stämmer det är dom äldsta svenska program som gjorts även debutant och lättklass programen från -97 kan användas. Arrangören skriver alltid ut vilket program det är man skall rida i respektive klass.
 
Ja det kan nog stämma.

En ändring är ju dock att de tagit bort den inledande halten, och det tror jag itne står med i programmet.
 

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Fiorano
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 008
Senast: fio
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Sirap
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 590
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp