Dressyrhattlådor

Victovie

Trådstartare
Japp, jag har tråkigt, så därför undrar jag hur era dressyrhattlådor ser ut? :D

Så här ser min ut, är egentligen till min farfars cylinderhatt(tror jag det var..) men den passar utmärkt även som dressyrhattslåda, dock fylld med lite annat material så hatten inte ska åka runt i det stor utrymmet :D
10april043.jpg

Sv: Dressyrhattlådor

min fina hatt... (läs svindyra) ligger i sin ursprungliga kartong.....
jag skäms:o
måste införskaffa en riktig hattlåda, men finns lixom annat man prioriterar....

btw. din ser ut som ett museeumföremål!! hihih

hahah :rofl: ja, men vad ska man göra när man nu äntligen slipper alla läxor i skolan - och så är Buke totaldött! :rofl: Då får man ju hitta på nått så Buke vaknar till liv igen :D

min fina hatt... (läs svindyra) ligger i sin ursprungliga kartong.....
jag skäms:o
måste införskaffa en riktig hattlåda, men finns lixom annat man prioriterar....

btw. din ser ut som ett museeumföremål!! hihih

Självklart ska man prioritera, jag hade ren tur att farmor och farfar haed flera åldor som vi kunde välja mellan :D .

Hahaha, jo när du säger det så ser den lite museumaktig ut :rofl: . Har inte upplevt så pass som på bilden :D . Men den fyller sitt syfte mkt väl och sticker ut ur mängden, så den kommer jag att använda tills den faller i bitar antagligen :p

Jag har min i pappkartongen jag köpte den i :D. Är skumgummi som i en ring inuti, så hatten ligger stadigt.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 780
Senast: Mirtai
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: Hermelin
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 775
Senast: manda
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka