dressyrjacka!!

B

**BORTTAGEN**

Jag håller på att leta ihjäl mig!! Jag söker en mörkgrön/buteljgrön höstjacka (även för milda vinterdagar) med tunt/mellantjockt foder. Den ska alltså vara mörkgrön och så ska den vara i dressyrmodell, dvs. figursydd (lite kavajlikande) med sprund/ridslitsar.
Nån som vet vart tusan man får tag i en sådan (helst att beställa över nätet??)
Tacksam för tips!

Nirak
 
fråga Anki på Sadelmakeriet, hon kan beställa hem det mesta :)
 
Ja! :idea: Jag ska framföra mina önskemål till henne! :D

Nirak
 
japp, fanns en rätt fin modell, men inte rätt färg.. :(

Nirak
 
Visste du att det sitter en lapp i sadelmakeriet att de kan ta hem crown-sadlar...
 
Crown-sadlar är helt enkelt sadlar av märket Crown, helt vanliga engelska sadlar finns några dressyr på den ridskola som Nirak och jag rider på och de är supersköna. :love:

Fast den Crown sadel som de lagt på min favorit nu till hösten (allround) är hemsk, kan ju bero på att den är ny... :smirk:
 
Mountain Horse Classic Rider! Har haft min i 6 år (grön)och tvättat flitigt. Den är fortfarande vattenavvisande! Dessutom kan man ta av ärmarna så man får en tjusig väst när det passar bättre. :cool:
Finns på Eriks Hästshop på nätet bla. Man kan inte se färgerna där, men min matchar Hööks gröna, småquiltade schabrak perfekt. (Så får du en idé om nyansen)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letade ihjäl mig förra året och överlevde men inte mer. Jag har en brukshund på 16 månader vilket gör att jag måste ha flexibla handskar...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Skulle vara kul att bolla lite/få lite input! När min numera unghund var valp började vi leka med en del sök/uppletande här hemma i...
Svar
3
· Visningar
694
Utrustning Det är dags att skaffa sig en ny jacka till stall och ridning. Jag vill ha en längre modell, som går ner över rumpan. Eftersom den ska...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 352
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp