JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu "efter-apar" jag hoppkavaj tråden och undrar om ni har förslag på någon snygg dressyrkavaj? Vill ha en av bra kvalité, förslag i samtliga
prisklasser är välkomna. Vill dock ha en marinblå eftersom jag har en marinblå charles owen showhat.
Tack på förhand!
Sv: Dressyrkavajer
pikeur Diana
Utrustning
Hej!
Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Hundavel & Ras
Hej,
Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på.
Jag har själv växt upp med...
2
3
Kropp & Själ
Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2
3
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Ormbett
Hästvård Det går framåt, men nu kommer det nytt svallkött. Vi väntar på att apoteket ska få hem lotagen, en medicin som etsar blodkärlen så...
Bregen
2 minuter sedan
Svar: 77
Visningar: 6 779
Vård
Atletix
Hästvård Då har jag testat på min häst född 08 och efter en vecka ca så märkte jag att han gick ut ur boxen och ner för backen mkt lättare. Han...
fio
6 minuter sedan
Svar: 221
Visningar: 22 653
Vård
Rida hästen i form + lat häst
Ridning Några grejer, släpp tanken om att kröka på nacken. Många hästar kröker nacken och knäpper av. Sedan så kommer de att aktivera bakbenen...
Stergo
9 minuter sedan