JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyrlaget sjua i halvtid
Bukefalos 30 år!
Moderator
Tungt och jobbigt
Hästmänniskan Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Startad av liiinnea
19 Dec 2024
Svar: 16
Visningar: 3 747
Hästmänniska
Att dö utan anhöriga
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Startad av cassiopeja
5 Dec 2024
Svar: 8
Visningar: 1 897
Dagbok
Korsa travare
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
Startad av Hershey
11 Mar 2023
Svar: 65
Visningar: 15 963
Avel
Sverige sjua efter halva dressyren
Hästnyheter Idag inleddes EM i fälttävlan i tyska Luhmühlen med de 35 första ekipagen i dressyr. Sverige ligger sjua när två av lagets fyra ryttare...
Startad av Gunnar
30 Aug 2019
Svar: 0
Visningar: 411
Hästnyheter
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
Idag kl 19:50
Svar: 30
Visningar: 989
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
Idag kl 19:28
Svar: 538
Visningar: 37 621
Hund