JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Skal kjøpe en dressursadel,men hva er best....
lange eller korte gjordstropper????
Og hvorfor er det bra/dårlig???
THELA
Nu rider ju inte jag dressyr, men jag svarar ändå.... :smirk: Fördelen med långa stroppar är ju att du kommer närmare hästen, och det är inga spännen i vägen och så... Men själv tycker jag att det är smidigare med korta.
Takk!!!
Selge eller avlive
Hästmänniskan Jeg står nå i en situasjon hvor min mor begynner å bli dement, og det er allerede sånn at jeg går i minus hver måned økonomisk, så jeg...
Startad av MimmiNO
4 Sept 2025
Svar: 20
Visningar: 2 299
Hästmänniska
Hopptävla i dressyrsadel??
Utrustning Får man hopptävla i en dressyrsadel? I TR står det bara att man ska ha sadel, men fattar inte ifall man får ha dressyrsadel eller ej...
Startad av Zeeba_
7 Apr 2026
Svar: 4
Visningar: 1 105
Utrustning
Ariat Wythburn erfarenheter
Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta.
Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Startad av MimmiNO
17 Aug 2024
Svar: 4
Visningar: 396
Utrustning
Förvarings fråga
Utrustning I ett förråd i stallet har jag en hylla med massa flyttkartonger där jag förvarar sån utrustning jag inte använder så ofta (inte...
Startad av Syrax
8 Aug 2026
Svar: 1
Visningar: 139
Utrustning
Hiss & diss - del 8
Mat Hahaha, läste päron flavor och tänkte värst vad internationellt :rofl:
Fläder står det ju, men lite märklig blandning ändå?
cambodia
1 minut sedan
Svar: 1 170
Visningar: 64 141
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
12 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
56 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund