Dressyrsadel

Waco

Trådstartare
Min D-ponny har vuxit ur sin sadel och jag är nu på jakt efter en ny, jag vill ha en med jätte djupt säte, enorma knästöd och gärna close contact. Älskar chiledricen :love:, men 30.000 är inte riktigt min prisklass.... Någon som har bra tips?

Sv: Dressyrsadel

Hur ser hästen ut?

En sadel sm annars uppfyller dina mål är Wellington Greenline.

han har en högt ansatt hals, men inte så stor manke, ryggen är hyffsat musklad men jag hoppas på mer:smirk:

Jag har en Zaldi Classic, helt underbar sadel :love: Bara en kåpa och man kommer jättenära hästen. Minuset är väl knästöden och att stropparna är så långa + att deet är svårt att hitta shabrak.. men det är det värt :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Esmeralda
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 991
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur