Dressyrschabrak i roligare färger?

Yttik

Trådstartare
Till rimliga priser.. kollat på horze men hur är deras kvalite?
Andra tips, helst under 300 kr schrabraket. Plus om man kan hitta matchande skydd/lindor.

Sv: Dressyrschabrak i roligare färger?

Gå upp en hundring får du schabrak för betydligt bättre kvalitet. SJälv är jag väldigt nöjd med Schockemöhle schabraken :)

Schockemöhle tappar ju formen på en gång...

BR röstar jag på, roliga färger och bra kvalite!

Vill inte ha logga mm synligt :) Vill ha "rena" schabrak utan bilder och logga mm för kunna brodera.

De flesta Schockemöhle är värdelösa enligt mig med.

Jag vet inte vad BR schabraken kostar, men där finns det ett stort utbud av färger!

Tycker att man får mycket för pengarna med Horze. Sämst tycker jag om Hansbo, har flera stycken och de har blivit tråkiga på en gång.

Ett märke, googla på BR schabrak så får du fram massor med bilder!

BR schabraken finns för 300:- och har matchande lindor och i roliga färger.

Då tycker jag hööks har bättre kvalité än horze. Dom har ett schabrak för under 200 men dom kanske är i för tråkiga färger?

Hittade flera onlinebutiker med schabrak men inte med lindor :( *googla vidare*

Remix: Tycker inte hööks har fina, horze hade roligare färger så därför jag fråga :)

Jo hittat en del fina BR.. var hittar man global? *leta på google*

Hur vet man om de kommer finnas där? Känns dumt åka till Gbg om de inte säljer..

Finns de inte online? :(

Beställer du Eskadrons cotton collectionschabrak direkt från Tyskland kostar de ca 250:-, matchande lindor finns alltid och kostar ca 220:-. De kommer med nya kollektioner inför sommar resp vinter och har alltid riktigt fina färger!!

Dessa är från förra årets vinterkollektion:)
263570_1935835407480_1590181870_1816316_1236908_n.jpg

259902_2004286718720_1590181870_1844114_1080124_n.jpg

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
4 008
Senast: 13579vas
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 372
Senast: Raderad medlem 147980
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt... 2
Svar
26
· Visningar
2 676
Senast: Mia_R
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka