Dressyrschabrak till fux.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare klabbarparn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 391
K

klabbarparn

In med bilder på dressyrschabrak som passar till en fux! :bump:
Jag är på jakt efter ett men vet inte riktigt vilken färg, kantband osv som jag vill ha...

Sv: Dressyrschabrak till fux.

creme, vitt, beiget och brunt ar snyggaste schabrakfärgerna på fuxar!

grått är snyggt på riktigt mörka fuxar men inte på vanliga.

creme, vitt, beiget och brunt ar snyggaste schabrakfärgerna på fuxar!

grått är snyggt på riktigt mörka fuxar men inte på vanliga.

ja det tycker jag med, men jag har redan alla dom färgerna o är sugen på nåt nytt...;) fast jag funderar på att "fega" o köpa ett vitt med nån snygg passpoal....... eller vad tror du om mörkblått med guldkant? Har "glysat" lite på dom i Höök`s som har en snirklad guldbrodyr....fattar du vilket jag menar?...:angel::D
Lite armè-stuk.....

ja alltså marinblått funkar ju till alla färger så det är ju safe liksom.. men jag tycker det är snyggare med tex ett cremefärgat med flera eller breda pp/kantband. :d

Mörkblått skulle nog passa till fux, det är snyggt på ljusbrunblack i alla fall...

Jag har ett grönt och ett brunt dressyrschabrak till min häst och de färgerna är snygga på fuxar.

Marinblått är snyggt :d

nysadelcrown.jpg

Grönt
trav.jpg

innan.jpg

Ljusblått :D
070919trav6.jpg

Vitt
trav.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
982
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka