Dressyrsnack 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ju höra tipsen!!
jag ska skriva ihop dem, har inte riktigt haft tid. Men det handlade extremt mycket om att vara lätt i handen och att hästen ska vara självbärig och kunna variera formen. Och att rida fram utan tryck i avslappnad lång och låg form i egen balans för både hästen och ryttaren. Sen ska hästen kunna galoppera på stället utan att ryttaren drar i den. Bara halvhalter med kroppen.
 
Vi får börja spara pengar! Ska bara spendera lite mer än vettigt på Taylor Swift konserten 😅
Äsch då. Taylor Swift-konserten är superrolig att lägga pengar på! Jag ska dit och vet inte riktigt hur min ångest ska hantera det, men är SÅ pepp🤩

Sorry för ot så lägger in en bild på Dio😁. Och så kom jag att tänka på detta med kilo i handen. Min hund väger två kilo. Det trycket jag har när han drar i kopplet är SÅ mycket högre än trycket jag nånsin har i tygeln när jag rider...
20240422_204433.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 073
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
605
Senast: tuaphua
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 813
Senast: corzette
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 148
· Visningar
42 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp