Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan någon ge mig tips (gärna hemsida) på bra dressyrstövlar.
Jag vill gärna kunna specialbeställa dom.
Dom ska gärna gå upp på utsidan på benet och det får inte vara någon snörning!
Jag har ett par Petrie som jag är supernöjd med, de finns ju i många olika modeller kolla www.petrie.nl kostar från ca 2500:-
Cavallo har också många olika dressyrstövlar, dock är de lite dyrare, vet att det finns på http://www.ryttare-hast.se/
Jag tror man måste vara beredd att ge minst 2500:- för ett par nya dressyrstövlar, med det finns ju säkert fina på begagnatmarknaden!
Jag gillar mina Cavallo jätte mycket. De är sköna nu när jag använt de ett tag och de är snygga. Finns många olika modeller. Tror inte att de finns med dragkjedja, men det finns ett annat märke som jag tror heter Rectiligne, som är bra också...
Rectiligne har jag hört ska vara bra stövlar, bra kvalité, mjuka osv. tror dessa är med dragkedja ? Och inte har jag för mig dom är Så hiskeligt dyra heller.. kanske värt o kolla upp ? Tror piggis här på buke har sånna.
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...