Dressyrstövlar!!

lektra

Trådstartare
Kan någon ge mig tips (gärna hemsida) på bra dressyrstövlar.
:banana:
Jag vill gärna kunna specialbeställa dom.
Dom ska gärna gå upp på utsidan på benet och det får inte vara någon snörning!

Gärna dragkedja

I läder såklart:p

Sv: Dressyrstövlar!!

är priset något problem ?

är oftast smaksak det där .
hårda ,mjuka , osv, .
har ett par königs som jag är nöjda med

kollade på ett par Whitiker för ett par dagar sedan som satt som en dröm :love: men de va 4000 de:o

Tja 1500:- runt där någonting

Jag har ett par Petrie som jag är supernöjd med, de finns ju i många olika modeller kolla www.petrie.nl kostar från ca 2500:-
Cavallo har också många olika dressyrstövlar, dock är de lite dyrare, vet att det finns på http://www.ryttare-hast.se/

Jag tror man måste vara beredd att ge minst 2500:- för ett par nya dressyrstövlar, med det finns ju säkert fina på begagnatmarknaden!

aj ja det var kanske i dyraste laget,

men får nog vara beredd påa tt lägga ut 2000:- och lite till ,
jacson hade nån stövel som tydligen skulle vara bra och itne svindyr

equality lines stövlar de annonserar i tidningar för 3000 kr, är de bra? nån erfarenhet???:confused:

Jag gillar mina Cavallo jätte mycket. De är sköna nu när jag använt de ett tag och de är snygga. Finns många olika modeller. Tror inte att de finns med dragkjedja, men det finns ett annat märke som jag tror heter Rectiligne, som är bra också...

Senast ändrad av en moderator:

Rectiligne har jag hört ska vara bra stövlar, bra kvalité, mjuka osv. tror dessa är med dragkedja ? Och inte har jag för mig dom är Så hiskeligt dyra heller.. kanske värt o kolla upp ? Tror piggis här på buke har sånna.

Själv har jag ett par Cavallo Weltmeister som jag är väldigt nöjd med.
Dem kostade dock 4000.

Om du inte lägger så mycket vikt på kvalite finns ju H**ks stövlar.

Jag har cavallo och dessa är jag super nöjd med! :love: fast de gick visseligen på 4000:- nånting och de var mått beställda, med dragkedja :)

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 339
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 251
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31