Dressyrstövlar

Sipuli

Trådstartare
Har insett att mina gamla cavallostövlar blivit alldeles för korta, så får införskaffa mig ett par nya...

Kraven är:
* "Billiga" (typ under 3000 kr?)
* Bra kvalité (alltså inte typ jacson, hööksmodeller etc)
* Inte alltför höga skaft (eftersom att jag har begränsad budget så kan jag ju inte köpa måttbeställda...)

Helst cavallo eller liknande, men andra märken går också bra.

Sv: Dressyrstövlar

Cavallo har en modell som heter Talent, jag köpte mina för 2400 tror jag, är jättenöjd med dem.

Jag har också ett par Talent, köpte de förra veckan för ca 2500. Nöjd än så länge:) :banana:

Kolla efter begagnade. :) Då slipper man gå in dem för att de ska gå att rida i utan att man får sår och så kan du köpa ett par riktigt bra kvalitetsstövlar istället. Jag gillar ju mina cavallo piaff, men det finns ju många andra att välja på också om du inte vill ha så höga skaft.

jag har talent, königs och ett par anky, men talent är ju helt hopplöst stenhårda!! får kramp så fort jag försöker röra på fotleden, men det kanske bara r mina som är så?

Jag har just köpt ett par könings. (aldrig ridit i dom)
Hhiihihih ! Supernöjd och jag fick dom för 2400 :)

Åh, detta var en tråd för mig!
Postade precis en tråd på utrustning men insåg snart att jag borde kollat här först.
Jag är också ute efter något bra för billig peng, max 2500.
Har du varit nöjd med dina cavallo?

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 095
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 045
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Det här med rasval alltså... Helt omöjligt, mina krav skiljer sig från vecka till vecka även om de i grunden liknar varandra ganska... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 506
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 990
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka