Dressyrträns

Jochanda

Trådstartare
Nu vill jag ha tips på snygga träns med acchennosgrimma till min pålle.

Hon lyckades ha sönder (olyckshändelse) sitt hubertus classic förra veckan så lagom till Euro Horse kan jag nu köpa nytt träns emd gott samvete:p

Gärna vitt foder dock inget måste och bred nosgrimma i övrigt är det fritt fram med förslag.

Hästen är svart med skjuten stjärn som lämpligt slutar precis där nosgrimman går.

Sv: Dressyrträns

Jag har ett rundsytt hubertus, det är väldigt snyggt! Och väldigt dressyrigt! ;)

Annars finns ju jacson till en billig penga.

Nån gång ska jag ha ett rundsytt från Passier.... :d

jacson om man vill ha billiga
annars stübben lr hubertus

nnars kieffer,döbert,passier men då handlar det om liiite mer pengar

vill inte ha jacson gillar inte deras läder.

är lite sugen på ett rundsytt från hubertusmen vill gärna ha vitt foder.

passier är ruskigt snygga men känns inte aktuelltmed så dyrt träns till en treåringsomsska gåtreårstesten och sen gåemd föl nästa vår.... då är det roligare att köpa ett riktigt fint träns när vi kommer igång på allvar med ridningen nästa höst.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Dressyr Jag är ju inte så insatt i dressyrvärden men vill ha tips på snygga och inte för dyra dressyrträns. Köpte ett rundsytt från h**k och... 2
Svar
20
· Visningar
9 967
Senast: jemeni
·
Utrustning Söker efter ett träns som jag har fått en bild i mitt huvud på. Har alltså inte sett detta i någon affär eller dylikt men jag söker...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: BigEnough
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 783
Senast: Hedwig02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka