Drivrutiner nätverkskort

AnnaKarinA

Trådstartare
Bara jag igen ;)
Jag har fått en laptop men den var så full med virus så att jag får formatera den, tror jag. Letar efter drivrutiner till mitt nätverkskort, för jag måste ju hämta hem nya program å så från nätet sen.

Har testat att googla och vart inne på tillverkarens hemsida, men det är svårt att hitta nåt. Nån som har nåt tips?

Sv: Drivrutiner nätverkskort

Tja, du skulle ju kunna avslöja vad det är för nätverkskort? Har du paket med drivrutiner till moderkortet (eller pack till hela datorn) så finns det antagligen med där dock, eller helt enkelt packeterat med windows.

Sv: Drivrutiner nätverkskort

Netgear WG511 v2 heter kortet och jag har inte mer än det då jag fått det, av en som i sin tur fått det. Jag tänkte formatera om hårddisken på en ny dator jag fått, eftersom den var full med virus, men det lutar åt att jag inte kan göra det för jag får inte tag på nån windowscd....

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 696
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 709
Senast: miumiu
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 337
Senast: skuggi
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 494
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31