Drontal avmaskning

xfie

Trådstartare
Jag ska åka och köpa avmaskningsmedel till mina hundar och har av vet. fått Drontal rekommenderat. När jag gick in för att titta lagerstatus på olika apotek verkar det hela lite oklart. Jag hittar Drontal (till katt), Dronbits och Droncit. Är Drontal samma som Dronbits? Drontal till hund verkar inte finnas någonstans.

Medlet ska ta hakmask.
 
Om någon undrar så verkar Drontal (numera?) vara för katt men Dronbits tar hakmask. Vetten var kanske mer inne på katter än hundar. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 760
Senast: Guldaskig
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 859
Senast: hundtant
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 617
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 197
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik
  • Tälta med hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp