JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Om jag inte minns fel så var det ngn här som hade corgi?
Kan vi inte få se några bilder, det är ju så söta hundar!
Druvan är det som har Corgi och valpar
helt underbara!!
Wow, vad söta bilder
Så söta
Hade Aviva Silvernos bruna eller blå ögon? Kommer dom ha ljus nos när dom blir stora också?
Härliga
Och vilka bra namn
Dom kommer att få mörka näsor. Ögonfärg kan man tyvärr inte se ännu för alla föds med samma färg. Hoppas på blå ögon såklart
Jag är superledsen, men jag måste komma och kidnappa alla era valpar...
*Fniss*. Ingen risk då mamman är extremt överbeskyddande! Knappt matte får hålla i vapparna...
Åhh va gulliga!!!!
Valp, tips och råd
Övr. Hund Har efter många långa tankerundor är det nu bestämt,, jag ska hämta hem en Norfolkterrier valp i oktober :love:
Känns så bra med...
Startad av Tilly_85
Lördag kl 09:53
Svar: 33
Visningar: 1 049
Hund
En hund till?
Övr. Hund Okej Buke, nu behöver jag input och kloka råd! 😁
Min spetstik fyller snart ett år. Hon är en otroligt rolig hund som älskar att leka...
Startad av Zinfernia
6 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 1 699
Hund
Vara dagmatte, hur funkar det?
Övr. Hund Jag har tänkt mycket på i framtiden att vara hundvakt åt någons hund. Men jag undrar hur det fungerar? Är det någon här som har varit...
Startad av SlösaSpara
29 Apr 2026
Svar: 21
Visningar: 1 869
Hund
Framtida hundras?
Hundavel & Ras Förhoppningsvis är det några år fram i tiden, men det börjar nog bli dags att fundera på nästa hund.
Jag har i dagsläget tre hundar...
Startad av __sofia__
10 Apr 2026
Svar: 33
Visningar: 1 639
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Det finns en grej som heter Zero Mouse och som installeras i kattluckan. Den släpper inte in katten om den har något i munnen.
Tyvärr...
Wille
Idag kl 20:53
Svar: 1 966
Visningar: 119 896
Katt
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Och i vårt sista kläck har två av blommekycklingarna HÄTTA 😍 ytligt som tusan men så himla gulligt! Har kollat efter uppfödare som har...
Bluefish
Idag kl 20:40
Svar: 246
Visningar: 13 924
Djur