Bukefalos 28 år!

Sv: Dubai

Usch jag var där... å det kändes såååå roligt att en svensk jockey hade chansen å han låg så bra till.

Den bröt inte benet rakt av tror jag, utan det måste varit något i knät eller så...
Sen åkte de väl till hästsjukhuset? Inte bara av banan å avlivade. Jag tror de trodde att den kunde räddas.

rip
 
Sv: Dubai

Så har jag också uppfattat det. Att de trodde den kunde räddas.

Jättetråkigt verkligen. Det hade varit så kul för P-a om det hade gått bra för honom, då kanske han hade fått chans att rida där igen för andra tränare.
 
Sv: Dubai

Fast den chansen försvann väl inte direkt med det där.
Han låg ju bra hela loppet och han räddade ju ändå upp det hela väldigt bra.

Men håller med, väldigt synd om honom :(
 
Sv: Dubai

Nej sant. Det gick ju bra i lopptet innan.

Måste säga att jag är imponerad över hur snabbt de andra jockeysarna uppfattade situationen. De lämnade ju fritt med en gång.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: tanten
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
890
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: Fazeem
·
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 679
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp