Bukefalos 28 år!

Dum fråga?

YorkWann

Trådstartare
:confused:, men när man säger att man ger 1kg lusernhack tex, är det volymen 1kg, eller väger det 1kg? :crazy: :confused:
 
när jag säger 1 kg lusernhack så menar iaf jag 1 kg i vikt på vågen. Jag har foderskopa med våg på. :)
 
Vikt.. :smirk: "volymen 1 kg"- tja det är ju 1 kg då..? :p

Hehe men det är som sagt vikten, inte volymen av ett 1 kg:s krafftmått.
 
det skulle kanske ha legat som svar på ursprungsinlägget men det kändes inte som så angeläget att svara en specifik person.
Som sagt, det var ett dåligt skämt.
 
Hoho nej jag tog det absolut inte som det heller! Undrade bara om nåt jag skrivit var "fel", eller "dumt". ;)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Finns det någon typ av hack utan lusern? Hade velat ha något mellanting mellan hösilage och gräspellets och om möjligheten finns även...
Svar
7
· Visningar
1 026
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Freazer
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Hudvårdstråden 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp