Dum fråga?

YorkWann

Trådstartare
:confused:, men när man säger att man ger 1kg lusernhack tex, är det volymen 1kg, eller väger det 1kg? :crazy: :confused:

när jag säger 1 kg lusernhack så menar iaf jag 1 kg i vikt på vågen. Jag har foderskopa med våg på. :)

Vikt.. :smirk: "volymen 1 kg"- tja det är ju 1 kg då..? :p

Hehe men det är som sagt vikten, inte volymen av ett 1 kg:s krafftmått.

det skulle kanske ha legat som svar på ursprungsinlägget men det kändes inte som så angeläget att svara en specifik person.
Som sagt, det var ett dåligt skämt.

Hoho nej jag tog det absolut inte som det heller! Undrade bara om nåt jag skrivit var "fel", eller "dumt". ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
872
Foder & Strö Dum fråga kanske men… När jag beräknar foderstat till våra hästar så behöver jag lägga till 20 gram MSM för att få rätt nivå på svavel...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 142
Katthälsa Vilket foder tycker ni är bäst för dräktig katthona, under digivningen och till ungarna när de börjar äta? Planerar en kull på min hona...
Svar
4
· Visningar
496
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka