Dum fråga...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ivy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 852
I

Ivy

Men var fasen är skickaknappen i Office outlook 2003??? jag har letat och letat men får fasen inte iväg några mail.. lite pinsamt... :o

I Outlook kan man välja att dölja knappar och sådant som man inte använder. Förmodligen har du råkat ta bort knappraden där bland annat skicka-knappen finns.

Klicka med högra musknappen på menyraden ovanför där knappen brukar finnas, och välj "Standard". Då borde knappraden komma tillbaka.

Fungerar inte det kan du prova att välja "Anpassa..." istället. Där kan man välja lite mer exakt vad som ska visas.

ok, jag måste vara helkorkad... :angel:
får inte fram nån skickaknapp när jag väljer standard, anpassa är gråmarkerat och går alltså inte att välja..

trycker jag alt+s händer nada... :crazy:

mer tips?.... :o

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka