Sv: Dumma frågor del 2!
Det låter ju iofs helt logiskt. Men ändå ett dumt påfund
Det låter ju iofs helt logiskt. Men ändå ett dumt påfund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara flirtig men behöver inte vara det. Typ som att du blinkar med ena ögat och ler samtidigt.
är samma som ; ) Jag tolkar det som lite busigt eller om jag skriver till någon att "tänk om du hade kommit i tid" men inte menar det så allvarligt så kan jag skriva ; ) efter för att visa att jag inte är sur för att hen kom försent.
Det hormon som påverkar den glatta muskulaturen i livmodern som gör att livmodern drar ihop sig vid mens påverkar även tarmarna eftersom de också har glatt muskulatur. Det är därför det är vanligt att bli dålig i magen vid mens. (Glatt muskulatur=den muskulatur som vi inte kan påverka med viljan.)
KL
varför fungerar inte vårt internet medan micron är igång? Någon som har någon idé om varför?![]()
Min sambo hade tidigare en elvips som gjorde att varje gång han använde den så ringde telefonen
VARENDA GÅNG! Men ingen var där!
kl
Konståkarna får ju inte vara med på OS efter de blivit proffs men hockeyspelarna får vara med fast de är proffs. Varför är det så?![]()