Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Det hormon som påverkar den glatta muskulaturen i livmodern som gör att livmodern drar ihop sig vid mens påverkar även tarmarna eftersom de också har glatt muskulatur. Det är därför det är vanligt att bli dålig i magen vid mens. (Glatt muskulatur=den muskulatur som vi inte kan påverka med viljan.)

Kan vara flirtig men behöver inte vara det. Typ som att du blinkar med ena ögat och ler samtidigt.

Attans då, det var det jag inte ville höra! Nu har jag flörtat med massor av folk oavsiktligen här! :eek:

Jag har i hela mitt liv använt den som ett sätt att visa att jag inte är allvarlig, att jag skämtar eller skriver något lite lustigt. Typ "Jo, nu blir jag jättearg på dig här! ;)" eller "nu väntar jag bara på att någon ska börja kasta pengar efter mig ;)". Men två av mina vänner påpekade häromdagen att jag är väldigt flirtig i mina sms, och de syftade då på mitt användande av ;). Enligt dem är : P mycket mer passande för vad jag vill ha fram, men : P använder jag sällan då jag tycker den är lite barnslig och inte passar in på samma sätt.

;) är samma som ; ) Jag tolkar det som lite busigt eller om jag skriver till någon att "tänk om du hade kommit i tid" men inte menar det så allvarligt så kan jag skriva ; ) efter för att visa att jag inte är sur för att hen kom försent.

Jamen där ser man, det här låter mer som situationer då jag skulle använda den! Kan ju alltid hoppas att folk tolkat den på det sättet också; särskilt med tanke på att jag skrev den till min chef häromdagen, och honom vill jag verkligen inte flirta med! :o

Det hormon som påverkar den glatta muskulaturen i livmodern som gör att livmodern drar ihop sig vid mens påverkar även tarmarna eftersom de också har glatt muskulatur. Det är därför det är vanligt att bli dålig i magen vid mens. (Glatt muskulatur=den muskulatur som vi inte kan påverka med viljan.)

Intressant att läsa!

Jag använder ";)" på samma sätt som du. ": P" tycker jag inte alls om på samma sätt som du säger!

TinyWiny: Det förklarar varför jag också kan bli fisig och varför jag ofta får mens och är lite knasig i magen samtidigt!:D

Jag skulle inte tolka ; ) som flirtig om den inte sattes i ett flirtigt sammanhang.
Jag ser den som precis lika flirtig som : )

; ) är mer finurlig eller ajabajig :)

+ Got2Be: Vad skönt att höra! Då fortsätter jag nog att använda den som jag gjort tidigare, så får folk tro att jag flörtar så mycket de vill! :D

*kl*
Hur uppkom fantasin om drakar? Hittade de dinosauriefossiler och fantiserade vidare på det? Och varifrån kommer de allra första sagorna om drakar?

KL

varför fungerar inte vårt internet medan micron är igång? Någon som har någon idé om varför? :D

KL

varför fungerar inte vårt internet medan micron är igång? Någon som har någon idé om varför? :D

Microvågsugnar kan störa modem och routrar, så om du har någon sådant i närheten av micron kan det vara läge att flytta lite på prylen i fråga. :)

När jag jobbade med teknisk support hände det mer än en gång att kunden hade sitt modem stående på micron eftersom huvudjacket ibland återfinns just i köket. :D

Tack för info :)

Dock står routern i min roomies rum och micron i köket. Vårt kök är litet så svårt att flytta micron till något annat ställe :P och routern är inte heller så flyttbar. Får nog leva nätlös medan micron används :D

Om du inte redan lämnat in kläderna vill jag tipsa om Stadsmissionens Mikaelskyrkan som tar emot bland annat kläder och ger till stadens hemlösa.

Min sambo hade tidigare en elvips som gjorde att varje gång han använde den så ringde telefonenO_o
VARENDA GÅNG! Men ingen var där!

kl
Konståkarna får ju inte vara med på OS efter de blivit proffs men hockeyspelarna får vara med fast de är proffs. Varför är det så? :cautious:

kl
Konståkarna får ju inte vara med på OS efter de blivit proffs men hockeyspelarna får vara med fast de är proffs. Varför är det så? :cautious:

För att ISU bestämt att det ska vara så. Varför vette fåglarna, jag har länge undrat men aldrig lyckats hitta någon bra förklaring.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 132
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 888
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka