Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

.... Vilket betyder att du måste ha tillgång till både kniv OCH sked, och sedan måste du diska dem efteråt :cautious! Palla det! :wtf: :D

KL

Hur fungerar tv4play?:confused:

Hittade en serie förra veckan som jag fastnade för (666 Park Avenue) och såg alla tillgängliga avsnitt (6st). Igår sändes det ytterligare ett avsnitt, men det har inte kommit upp. Endast avsnitt nr 4 finns på play.

Detta måste provas! Så mycket enklare kiwiätandet skulle bli. Fast killar det inte? Tycker kiwi är väldigt killigt som det är..

kl:ar med en dum fråga:

Alltså, typ all over the internetz så ser jag massa posts där folk klagar över sk "bronies", men det står ingen förklaring nånstans till vad det är? Jag har hittills lyckats lista ut att det har nånting med My little Ponies att göra, samt att jag inte riktigt vågar googla det. :o Kan nån förklara på nåt enkelt sett?

Du vågar googla. :p En brony är en snubbe som är ett fan av MLP. Inget sexuellt (eller det kan det säkert också vara för ett fåtal, men då gissar jag att man går under benämningen furry eller något annat märkligt, brony är inte detsamma som sexuellt).

Knapp.

Vad gör man om man verkligen inte tål den enda människan (utöver sambon, såklart!) Som frivilligt umgås med mig och som, till skillnad från "vissa andra" är ärlig? :eek:
Känner mig så fruktansvärt dissad och utanför överallt, igen. Så vad gör jag?
Brukar i alla fall säga till henne när hon går över gränsen, vilket hon gör rätt ofta - men absolut inte av elakhet eller "med flit"...hon bara är sådan, men jag orkar knappt vara i närheten av henne :eek:
Så, vad gör man? ! Blir ensam igen?

Ah ok tack! Men alltså, om det bara var så enkelt varför är folk så upprörda över det? Jag antog att det var nån galen porr-variant pga upprördheten.

Det är väl som med Justin Bieber-fans, det är kul att vara upprörd på folk man uppfattar som jobbiga. Bronies brukar dessutom vara duktiga på att ta in sin jäkla besatthet av MLP i exakt allt annat i hela världen och överdriva det till absurda nivåer (i princip all fanart är ett lysande exempel), så jag förstår att folk stör sig när de blir lite väl... intensiva. Tror det är mycket trollande och medvetet provocerande från bronysidan, dock.

kl:ar med en dum fråga:

Alltså, typ all over the internetz så ser jag massa posts där folk klagar över sk "bronies", men det står ingen förklaring nånstans till vad det är? Jag har hittills lyckats lista ut att det har nånting med My little Ponies att göra, samt att jag inte riktigt vågar googla det. :o Kan nån förklara på nåt enkelt sett?
Det finns faktiskt en rätt fin dokumentär som heter "Bronies" på Netflix som beskriver vad det är!

Ah ok. Fast angående Justin Bieber-fans så verkar en del vara helt verklighetsfrånvända, då de försvarar att han körde rattfull osv. Såg en post av ett fan som skrev att "beliebers" (visst är det så de kallar sig?) skulle stå bakom honom och försvara honom även om han skulle vara med i en school shooting (alltså som gärningsman). Det är fan inte riktigt okej nivå på fandomen då tycker jag.

Stalone: Ah men visst måste man typ betala för att kunna kolla på Netflix? /mvh pank

Ah, ja. Det måste man ju. Går säkert att få någon slags gratismånad där, eller få tag på dokumentären på annat vis. Vet iofs inte hur intresserad du är av Bronies så du orkar fixa med det :D Dock var det ganska perfekt bakisfilm!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 132
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
19 810
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S