Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej, du går inte ur gruppen om du "slutar följa", du slipper bara uppdateringarna i din feed![]()
kl
Hårfråga: Kan man på egen hand färga naturligt svart hår i en mellanbrun färg, eller är risken stor att det vägrar fästa och bara ger en brun glans som syns i bra ljus typ? När jag diskuterade att färga hos min frisör tidigare tidigare sa hon att hon inte skulle behöva bleka det, men jag tänker att det är skillnad på proffs > slarviga hemmafixaren Riley som lär stänka ner hela sig själv + badrummet innan hon möjligtvis kanske lyckas applicera färgen rätt.
Och jojo, det är säkrast att gå till frisör, men jag har inte råd med typ 2000 för en färgning denna månad, och skulle det gå åt helvete när jag gör det själv är det inte värre än att jag färgar över med svart (fördelen med att ha naturligt kolmörkt hår). Det är mest... ekonomisk och tidsmässig snålhet OM det skulle bli misslyckat, som gör att jag undrar.
Ja så kan det nog förstås vara!tror det är facebook som "suggestar", alltså reklamMen inte hundra säker!