Dumma frågor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur stor är ersättningen på ett ungefär för att ha fosterbarn, familjehem? Exempelvis ett barn i tioårsåldern, utan särskilda behov. Barnet fungerar bra både hemma och i skolan. Problemen har föräldrarna, inte barnet.
 
Har haft problem hela dagen att uppe vid axeln på ena armen har ticks eller rycker. Även någon muskel mot ryggen på samma sida. Vad kan det bero på? Börjar bli lite irriterande nu :cautious:
 
Barnrullade chokladbollar, ja fy SJUTTON vad det kan få kräkreflexerna att gå igång. :eek::D
Skulle nog gå med egna sonens, men bakade av andra barn blir lätt äckelkänsla. Tyvärr. Förhoppningsvis har ju föräldrarna koll på att dom tvättar händerna innan och inte pillar runt massa under tiden.

Generellt känner jag väldigt mycket "mina barn och andras ungar" :angel: .
 
Fick frågan i en Quiz och skickar den vidare till er, Vad är det "korrekta" ordet för formen hos en munk?
(Nä, inte broder Tuck.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp