dunjacka??

O

_otursbarn_

vart kan man hitta en dunjacka..ganska fluffig..gärna svart..att rida i i vinter?? :smirk: vill så gärna ha en :love:
gärna internet butik
 
Mitt tips är att kolla runt i olika klädbutiker som tex H&M. Där kan man hitta snygga jackor som inte är dyra, men ändå snygga. Kan ju vara dumt att köpa en jättedyr när man sliter så på dem i stallet. ;)
 
jo... ska åka å kolla..:) men d känns ju lite dumt å ha en jacka i stallet..som nån kanske har som "skoljacka" :o
fattar du..? dom kanske tror ja tycker jackan ä så ful så man "bara" kan ha den i stallet :crazy: :smirk:
 
Du ska inte bry dej om vad andra tror att du tycker...kop den jackan du gillar och ha den i stallet. Spelar val ingen roll om nagon annan har den i skolan, den fuknar ju for dej i stallet.

En svart dunjacka star inte ut sa mycket, sa jag undrar om nagon ens kommer att se skillnad, eller se att du och nagon annan har samma jacka.
 
heh ok:) ja..de nkommer bi skititg å så... :angel: men men..va fan...d ä bara å tvätta :devil:
jaj a..får sde om ja kan ta mej in till stal nån dag dåe? :D
 
Det finns skitsnygga fluffiga dunjackor ifrån Horseware som heter Rambo down. Jag har en sådan fast min är beige (finns i många olika färger) och jag ÄLSKAR den. Varm och skön och bra att rida i.
 
okej..men dom brukar ju va dyyyre... :crazy: jag har lixom inte sååå mkt penagr...men ja funderar på å köpa en dunväst...dom brukar ju va varma.. å om man kan ha nån jävla tjock tröja under.. å den näre blir riktit jävla kallt.. så tar man gen gammla skidjackan...(funderar)
 
Tss, såg nu att du bodde i Karlstad ;)

Tja då räcker säkert en dunväst, tänkte först att du måste vara galen :)

Skulle jag rida i enbart en dunväst på vintern så skull jag inte överleva många minuter :cool: :crazy:

Annars om du ångrar dig , så är jackan super skön :p
 
Jag köpte en tjock Marwin-dunjacka för 100kr på röda-korsets second-hand, som ny. Jag kommer inte att frysa en sekund i vinter, inte ens när jag susar fram på min lilla moppe :banana:
fast man ser ju ut som en liten michelingubbe förstås :D
 
hahha-..d kan bli rätt kallt här mä ska du veta..vi hade -30 grader typ hela vintern..men ni har säker ännu kallare... :crazy: hhe
 
Tycker ni man måste ha ridjacka på sig i stallet?
alltså som är till för att ha i stallet.

Lika så tröjor. Tycker ni man måste ha tröjor o jackor som man köper på häst affärer??
:crazy:
Bara undrar..
 
kolla i garderoben :idea:
sånna där dunjackor var jättepopulära för 6-7 år sen, alla har väl någon som skräpar i ett mörkt hörn.
 
Nej absolut inte!
Man har väl på sig vad man trivs i.

Men jag har frusit varje år i stallet, så när jag hittade Kyra K jackan ex så fick jag den av min mamma..

Tröjor jag rider i köper jag på HM :)
Lika så väst har jag från HM
Men ridbyxor är svårt att hitta någon annanstans än i ridaffärer :smirk:
 
haru kollat typ ellos eller halléns?
dom finns väl på nätet o har säkert dunjackor till bra pris! :idea:
 
Jeg har akkurat kjørt en dunjakke (ikke til hestebruk) til 398nok på H&M i Norge. Tipper de har i Sverige også.

Ellers vet jeg at John Whitaker kleskolleksjon har en dunjakke med refleksstoff. Veldig tøff, men koster endel. Og Kingsland har kommet med en ny corddunjakke som er utrolig tøff. Ikke sikker på om den finnes i svart. Men skal du kjøpe en jakke med "hestemerke" må du nok punge ut med endel mer enn om du velger H&M f.eks.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Bapelsin
·
Samhälle Titta så smart. För en introvert som inte vill ha personalen i hälarna skulle jag gärna handla i butiken och slippa bli stalkad
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 031
Senast: Monimaker
·
Utrustning Fick med en massa extra remmar med tränset och gissar att det är remmar för att kunna rida bettlöst? Tänker jag rätt? Har inte hunnit...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: Sorgsen
·
Övr. Hund Om man vill slippa vintern med kyla och snö vilket land är då lämpligt att vara i med hundar? Gärna runt 20-22 grader.
2
Svar
26
· Visningar
1 660
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp