Bukefalos 28 år!

DVD-n hittar inte skivan?

MissFideli

Trådstartare
Skulle nyss titta på min nyinhandlade Sex and the City-box. Eller ja, en av dom 18 skivorna. Men jag märkte att DVD-n var på och att skivan snurrade i. Hur länge det varit så vet jag inte. Glömde jag stänga av så handlar det om 2-3 dygn. Har katterna klivit på fjärren så vet jag inte.
I vilket fall så hade det hängt sig, så jag stängde av och satte på igen. Men nu hittar den inte skivan? Den laddar ett tag, sen säger den att det inte finns nån skiva i. Har testat flera olika skivor som jag vet funkat tidigare, men inte.

Nått tips? Kan den gå sönder av att stå på för länge?

Att lämna in den är väl inte nått alternativ gissar jag, då kan man väl lika gärna köpa ny. Eller?

Spelaren är lite mer än 1 år gammal och av märket Centrum.
 
Sv: DVD-n hittar inte skivan?

Om det är en av märket Centrum så kan jag bara ge ett råd.

Köp en ny DVD spelare.

(Vill du köpa budgetlirare igen finns det ju ända ner till 400kr för tusan. Iväg o shoppa med dig! :D )
 
Sv: DVD-n hittar inte skivan?

Ja, det blir ju en ny eftersom denna gått sönder. Just denna månad var ingen bra månad att gå sönder, så det får bli nästa månad. Vad ska man köpa då?
Märke? Regionsfri eller inte? Jag tittar ju endast på DVD-skivor med svensk text, måste den vara regionsfri då?

Det är en billig jag är ute efter 4-500:-, helst inte så mycket mer.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 150
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 468
Senast: Ramona
·
D
Hästmänniskan jag tror jag inte orkar vara snäll längre... ska försöka göra en lång historia kort. det börja redan när vi flytta hit. i juni. 2...
Svar
7
· Visningar
2 292
Senast: aramis
·
IT & mobiler Det är så här att min cdbrännare(intern) slutade fungera, jag hittar den bland alla programm men datan säger att den inte kan hitta den...
Svar
14
· Visningar
1 263
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp