Allt. Hemsidan är ju redan befintlig, men jag vill ta över och lära mig att själv sköta den. Nu ska jag till jobbet, men skriver mer när jag kommer hem.

Men alltså, har du installerat programmet eller inte?
Har du sparat filerna du fick skickade till dig på datorn?
Du borde ha en installationsfil då som du klickar på så startar installationen.

Hemsidan hemtar du hem själv från servern där den ligger med ett ftp program. Du behöver adressen till servern, lösenord och användarnamn. Vilken version av DW har du? lite lättare att hjälpa när man vet vilken meny man ska gå efter

Mitt bästa tips är: Öppna hemsidan i dreamweaver. Börja testa själv! Det är så man lär sig!

Att bara skriva text och lägga in bilder är verkligen inte svårt, och det är väl mest det du kommer göra, eftersom din sida redan är färdig.

Annars är det här en toppenbra sida:

http://www.webdesignskolan.com

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hur skickar jag en videosnutt på 42 MB till en person som inte har FB? Där går det ju bra. För stor för SMS och mail enligt telefonen...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: ameo
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
995
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka