Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja , jag tycker i o f att det är jättekul att vara funktonär! Men alla förväntar sig att jag ska tävla. Min sambo var jättebesviken att det inte blev något i helgen. :smirk:
Aha, vad det det ni höll på med efter grillningen? Såg att ni låg i gräset utanför ridhuset. Trodde ni skulle komma in och äta lite mera....Jättetrevligt att träffa er iallafall. Ni från SCW var jätteduktiga i helgen. Håller tummarna för er i fortsättningen.
Det var jag som frågade om ni skulle komma upp igen på grillkvällen då ni gick ner och "tränade" i gräset. Annars var det nog jag som pratade mest med allt o alla (speaker, den som sitter till vänster på ditt första kort i den här tråden).
nej, jag hade tänkt åka till nationals då, men måste nu inse att tiden inte räcker till. Får nöja mig med lite färre tävlingar i år, och hoppas att vi har hunnit landa mer till nästa år. SM blir det ju förstås i år. Och Harvest är inplanerad.
Juridik & Ekonomi Besittningsskydd för andrahandsuthyrning av bostadsrätt? Det går nog inte … bostadsrättsägaren har alltid bättre rätt till sin bostadsrätt.