JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilka ska vara med? Vilka grenar?
Jag ska vara med på Raudur och Hulda (halvsyskon)
Raudur ska vara med i V2 och T3, Hulda ska vara med i T5 och V5
Sv: Dyggur höst 29-30/8
puttar upp tråden
jag ska kanske vara med. isf med kolur v2 och t2 och minning v2 möjligen t3
sen lite ot men ska hulda möjligtvis börja 1 på vretagymnasiumet nu i höst? hade hört att en hulda skulle börja där...
Öh Siri du tror inte det är hästen som heter Hulda?
Då möter vi varandra i V2 då
Nej, Hulda ska inte till något gymnasium. Iaf inte vad jag vet, och det är vi som äger henne
Islandshäst
Hej! Jag undrar om ni skulle kunna förklara lite mer exakt vad som innebär och menas med alla dessa grenar. Vad som är lätta klasser...
Islandshäst
Heej ska bränna ner några cd: skivor som jag kan träna till och även ha med på tävling, men då vill jag ha så många tips på låtar som...
Foder & Strö
Hej!
Jag skulle vilja ha lite tips om vad jag ska ge till min 29 åring nu i höst/vinter. Han brukar alltid tappa i vikt under...
2
Islandshäst
Hej, jag tänkte börja på Berga naturbruksgymnasium till hösten och har lite funderingar på att kanske ta med min islandshäst Dugur dit...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag stod klockan på 02.45, tidig uppstigning för årets första skyddsjakt på gås!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
AraSlei
51 minuter sedan
Svar: 1 385
Visningar: 84 869
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Behövde inte oroa mig :D Valp hade superfin kontakt med mig och tog belöning :heart
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 975
Visningar: 71 471
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi har varit hos vår dressyrtränare, fick ett jättefint pass. Jag har jobbat mycket med takten, formen, kontakten och att vara framför...
warg
14 minuter sedan
Svar: 1 492
Visningar: 116 753
Grenar
Insektsmedel
Utrustning SWAT har olika krämer med samma innehåll som deras spray. Finns det märket i Sverige? Googla Farnam SWAT fly repellent ointment.
Jerseyite
16 minuter sedan