Osterang Trådstartare 1 Aug 2009 #1 Vilka ska vara med? Vilka grenar? Jag ska vara med på Raudur och Hulda (halvsyskon) Raudur ska vara med i V2 och T3, Hulda ska vara med i T5 och V5
Vilka ska vara med? Vilka grenar? Jag ska vara med på Raudur och Hulda (halvsyskon) Raudur ska vara med i V2 och T3, Hulda ska vara med i T5 och V5
K kolur 7 Aug 2009 #3 Sv: Dyggur höst 29-30/8 jag ska kanske vara med. isf med kolur v2 och t2 och minning v2 möjligen t3 sen lite ot men ska hulda möjligtvis börja 1 på vretagymnasiumet nu i höst? hade hört att en hulda skulle börja där...
Sv: Dyggur höst 29-30/8 jag ska kanske vara med. isf med kolur v2 och t2 och minning v2 möjligen t3 sen lite ot men ska hulda möjligtvis börja 1 på vretagymnasiumet nu i höst? hade hört att en hulda skulle börja där...
Osterang Trådstartare 7 Aug 2009 #5 Sv: Dyggur höst 29-30/8 Då möter vi varandra i V2 då Nej, Hulda ska inte till något gymnasium. Iaf inte vad jag vet, och det är vi som äger henne
Sv: Dyggur höst 29-30/8 Då möter vi varandra i V2 då Nej, Hulda ska inte till något gymnasium. Iaf inte vad jag vet, och det är vi som äger henne