Dyon träns

Olympus

Trådstartare
Tänkte köpa ett sådant till min häst men det enda stället där jag vet att dom har den "gamla" modellen är på Sk*ra hästsport och där kostar det ju 2000 kr:eek: O visst jag har pengar eftersom jag jobbat men ändå, vill inte lägga ut så mkt på ett träns kanske när jag redan har ett riktigt fint men jag ska ha ett svart och det jag har är brunt.
Så ngt som vet om dom har det billigare på ngt annat ställe?

Sv: Dyon träns

Finns Equinet fortfarande då? Deras sida är ju inte uppdaterad sen i typ november förra året.

Sv: Dyon träns

Jo där hade dom det lite billigare. Åhh det e så snyggt det tränset, nu när jag har pengar ska jag verkligen una mig och hästen ett sånt:love: :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 508
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 812
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 431
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka