Bukefalos 28 år!

E-konto hos Swedbank, hur gör man?!

MM

Trådstartare
Snart blir jag tokig!

Vill starta ett nytt e-konto på Swedbank. Det strulade förra gången med men till slut lyckades jag komma runt systemet men nu kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.

Någon som vet hur man gör?

Försöker jag via datorn får jag bara systemmeddelade om att jag inte kan öppna konto där och får kontakta mitt kontor (vilket jag gjorde förra gången och dom fattade inget och sen lyckades jag lösa det) och på appen finns inte e-konto som alternativ.
Jag tror jag startade kontot via appen sist men hur? Jag tror jag la upp ett sparande som jag sedan avslutade direkt och fick då ett e-konto?
Jä*la krångelbank!
 
Någon som vet hur man gör?
Jag har ett val som säger "Spara/Placera" och där kan jag välja "Öppna sparkonto" och sen välja e-sparkonto.

Det ligger högst upp i raden bredvid "Startsida", "Ekonomisk översikt", "Betala/överföra" etc.
 
Jag har ett val som säger "Spara/Placera" och där kan jag välja "Öppna sparkonto" och sen välja e-sparkonto.

Det ligger högst upp i raden bredvid "Startsida", "Ekonomisk översikt", "Betala/överföra" etc.

Det är så jag försöker men då får jag detta meddelandet :(
Det fick jag förra gången med men lyckades som sagt kringgå det på något vis. Om jag nu bara kom på hur jag gjorde..
20170216_191038_zpstc2tnfvk.jpg


Jag tror jag öppnade kontot via appen då istället men nu fattar jag inte hur jag gjorde.
 
Det är så jag försöker men då får jag detta meddelandet :(
Det fick jag förra gången med men lyckades som sagt kringgå det på något vis. Om jag nu bara kom på hur jag gjorde..
20170216_191038_zpstc2tnfvk.jpg


Jag tror jag öppnade kontot via appen då istället men nu fattar jag inte hur jag gjorde.

Spara och placera
Bläddra bort befintliga sparkonton så kommer Nytt sparmål
Döp och välj belopp, Fortsätt
Under Till konto kan du välja Nytt e-sparkonto.
 
Spara och placera
Bläddra bort befintliga sparkonton så kommer Nytt sparmål
Döp och välj belopp, Fortsätt
Under Till konto kan du välja Nytt e-sparkonto.

Tyvärr jag får inte göra så heller. Är det en viss gräns på hur många e-konton man får ha? Jag har tre st och ett vanligt öppnat på kontoret.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 352
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 992
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 453
Senast: MJLee
·
Äldre Suck, djävla idioter. Fick det här. Kan förstå att många blir rädda. Frågan om din sinnesfrid. o;? Hallå! Du kanske inte känner...
Svar
16
· Visningar
4 235
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp