Efter kejsarsnitt

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare virrpANNA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 16 935
Sv: Efter kejsarsnitt

Jag var på benen samma dag - låg inte många timmar, visst kändes det lite knepigt och gjorde lite ont, men fick alvedon för det. Undvek tyngre lyft i ca 14 dagar men allt annat gjorde jag som vanligt.

(jag får hysterisk klåda över hela kroppen av morfinet i bedövningsvätskan, det var anledningen till att jag ville duscha)

Oooh, klådan. Fy bubblan! Den hade jag förträngt. Låg 4 timmar på uppvaket och den klådan jag fick när bedövningen släppte var VIDRIG!

Jag hade som allra värst klåda under själva operationen. Jag var asförbannad på den blivande pappan ifråga, för han ville hellre kolla på när hans barn kom ut än att klia på mig :mad: Det kliade något fruktansvärt på varenda centimeter av kroppen som bedövningen inte täckte, och det värsta av allt var ju att jag inte FICK röra mig särskilt mycket så att jag kunde klia tillbaka...

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 847
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 601
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka