Bukefalos 28 år!

Efteranmälningsavgift

Lala

Trådstartare
Har en fråga ang efteranmälningsavgift. Ska anmäla mig till en tävling, tyvärr några timmar för sent visade det sig. Jag är 99,9% säker på att det kommer komma ut ett meddelande om att efteranmälningsavgiften kommer tas bort. OM jag anmäler mig så får jag betala e-avgiften men vad händer sen när de tar bort den? Får jag tillbaka summan på mitt tdb-konto eller är jag en sucker som hamnade mittemellan, om ni fattar hur jag menar?
 
Tar dom bort efteranmälningsavgiften så ska ju ingen betala den men ring arrangören och fråga så behöver du inte undra. :)
 
Vet inte hur det funkar på just denna tävlingen eller med efteranmälningsavgift. Du borde ju få tillbaka den på något sätt. På senaste tävlingen som jag var med på gjorde jag ett klassbyte. Då blev summan lägre än för den högre klassen. Jag fick tillbaka detta kontant av seketariatet på tävlingsdagen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 067
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 262
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 826
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp