Efterlyser bilder från Greveritten!

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare FiaPiaLisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 321
F

FiaPiaLisa

Får vi använda dem till klubbens hemsida? Då blir vi så glada, då vi själva inte hann fota så mycket som planerat!!

Sekretariatet

Sv: Efterlyser bilder från Greveritten!

Jag tog många bilder men tyvärr med fel inställning så rörelsebilderna blev oskarpa..
Men ska kolla om där finns någon presentabel :)

vet att pauline högdahl tog mycket foto från greveritten=) kolla på hogdahlfoto.se

Jag såg även någon groom till Sandra Henriksson som låg på vägen och fotade när vi red förbi! De brukar ta massor av fina bilder:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 464
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 787
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 494
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd... 2
Svar
25
· Visningar
1 957
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka