Bukefalos 28 år!

Efterlyser bilder

Breakdance

Trådstartare
Nackdelen med att ha varit aktiv under -90 talet är att det tyvärr inte finns så mkt bilder tagna på tävlingarna (varför uppfanns inte mobilkameran tidigare?)

Därför efterlyser jag nu bilder ifrån körtävlingar i mellan sverige, under åren 1995-97. Förhoppningen är att hitta min häst på nån av bilderna så vet du med dig att du tagit kort på en svettfuxig morganmärr med enorm utstrålning skulle jag bli mkt glad=)

Nån kanske vet var man skulle kunna få tag i bilder annars?=)
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 739
Senast: krambanan
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 442
Senast: Philosophia
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 661
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp