Efterlysning om ländtäcke

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Någon som vet var man kan köpa detta ländtäcke? Internetbutikerna Stora hallebo och Hästshopen har inte kvar, och var på Flädie idag och de har inte kvar det. Och alla Willab ÅF som finns i närheten av mig har det inte heller.

Någon som vet något ställe som har det i rosa eller vilken färg som helst?

Ländtäcke%20i%20dolan%20W%20rosa-grå%20kopia.jpg

Sv: Efterlysning om ländtäcke

vet inte var halmstad ligger men det finns i tomelilla iaf :p

lisa som är kass på geografi

Vilken affär?
Är du säker på att det var ländtäcket och inte bara filten eller halstäcket? (hittade en rosa dolanfilt idag på Flädie, men jag vill ha ländtäcke)

stallshopen. det var ett ländtäcke, fast jag tror inte att det var så många kvar... såg inte i vilken storlek heller

Horze i sthlm har fleecetäcket och tror det har det som ländtäcke med! i allafall i butiken har det de!!

Nu visade det sig att Stora Hallebo hade ett kvar som jag har beställt... Men det kostade mig 458:- Är det värsta överpriset?

Sy ett själv, så får du de färger du vill ha också. Det är superenkelt!

Men jag vill så gärna ha ett sånt tyg med lite rutor i samma nyanser... Eller det kanske är lätt att få tag på?
Nu ahr jag köpt det här :p men jag kan ju iofs sy ett för ett senare tillfälle.
Problemet är väl isf att jag vill ha det ganska tjockt och jag vet inte om min symaskin (Husqvarna Fresia eller nåt sånt) klarar det.
Är det lätt att få tag på passpoaler och så då? Finns det någin internetsybutik med "hästsaker" som passpoaler, täckestyg osv?

Åh, tack! Jag ahr inte förrän idag kommit in på deras täckesavdelning. I flera veckor har det bara dykt upp felmeddelande... Och dom var ju lite billigare... Iofs var dom typ 150:- dyrare vid ett par transportskydd som jag ska köpa med...

Är det någon här som har erfarenhet av Event Plus transportskydden?
Jag ahr en liten häst (155) men jag provade ett par Cob från Källquist och då avr framskydden för smala med bakskydden var rätt höjd och så. Blir L för stort kanske?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 222
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 558
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka