Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi hade väldiga bekymmer med att bestämma efternamn till bebis då vi båda har unika efternamn som är fina. Diskussionen "om vi nån dag gifter oss, vad ska vi då heta i efternamn" har varit aktuell sen rätt tidigt i vår relation så det har blötts och stötts rätt mycket och fick en extra skjuts när vi blev gravida. Efter många om och men enades vi om att vi kommer ta mitt namn den dagen vi gifter oss då mitt namn har koppling till släktens historia och sambons bara är påhittat så att säga. Dubbelnamn var aldrig aktuellt för det är något vi båda tycker känns onödigt
Hästnyheter Jag brukar sitta som protokollskrivare och ta manuell tid på våra hopptävlingar. Vi har helt ny tidtagningsutrustning men ibland tar den...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Jag fick liiite mer klarhet nyss, då inkomster i form av årliga ersättningar från statliga fonder, inte fanns med i den förtryckta...