Egen säng!

Sv: Egen säng!

sån har våran äldsta dotter, hon fick den i samma ålder som ditt barn (fast hon sov inte regelbundet i den förrens ett tag senare..).
Lillasyster fick IKEAs billigaste säng (som liknar den här fast är mer basic), eftersom vi räknar med att de kan ha våningssäng om något år.

Sv: Egen säng!

Uhm... vi har inte gjort det än :o
Hela midsommarhelgen har vi varit ute och flängt och kommit hem sent med sovande liten, och då har hon fått sova inne hos oss. Jag tänkte att vi skulle börja med en dag-tupplur, men vi har inte varit hemma vid rätt tid än.

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: Blyger
·
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Eloise
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Alltså. Vad fasiken gör man när man inte vaknar av alarmen? Jag har följande saker: 15 (nej jag skämtar inte) alarm på mobilen med olika... 2
Svar
39
· Visningar
6 815
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka