egna företagare

Hallau

Trådstartare
Ni som är egna företagare, hur har ni gjort?
Om ni har en vara som ni vill att olika butiker ska sälja, hur har ni gjort för att butiken ska ta in er vara?
Gjort utskick, gått till butiken och visat eller ringt?
Känner mig lite påflugen om jag ska gå till varenda butik eller ringa.
Ni vet man blir så irreterad på dessa j.....a telefonförsäljare som ringer hela tiden.
Och hur räknar ni ut priset på vad butiken bör ta och vad ni tjärnar på det?
Jag vet vad produkten ska kosta om jag själv säljer den via min hemsida.

Sv: egna företagare

Om jag vill sälja något, oavsett vad så ringer jag först och bokar en tid för personligt besök. Åker sedan dit och presenterar det som jag vill sälja. Det som jag sålt är både varor och idéer så att säga.
Det viktiga är att man kan göra en proffsig och väl genomtänkt presentation både på telefon och på plats. Väldigt viktigt är ju det inledande telefonsamtalet så att man får en positiv kontakt från början.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 463
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka