Sv: Eighty Eight Keys...
hur kan hon ha tävlat svår hoppning om hon gick sönder vid 6 års ålder ??????????
hur kan hon ha tävlat svår hoppning om hon gick sönder vid 6 års ålder ??????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"over eighty" finns det en som heter, såg den på uppsalas fälttävlans tävlingar i helgen, de blev placerade som 5a tror jag...
hur kan hon ha tävlat svår hoppning om hon gick sönder vid 6 års ålder ??????????![]()
Men systeryster har du hittat hit!Våran Vimsa är ju en underbar tjej, mycket motor och nerv men ändå inte rädd för fan själv
![]()
Har ridit After Eighty Eight hos min tränare, men nu är han såld.. Ska jag vara helt ärlig så var han absolut inte min favorit, kan inte förklara varför men i hoppningen så var han seg och lät man honom inte gå i sitt eget tempo utan pressade honom så rev han alltid.
Hur kommer det sig att alla Eighty Eight Keys avkommor är helbruna utan tecken ? Tkr det är lite roligt för jag har aldrig sett avkomma efter honom som inte är helbrun![]()
Ponny?![]()
![]()
Min syster rider en avkomma av Eighty Eight Keys![]()
Han är väl kanske inte så mkt och se på än så länge(), men det kommer förhoppningsvis
![]()
Han har hovbroskförbening på ett framben, så vi vet inte hur länge han håller, men dom rider honom 4-6 ggr i veckan och sen får vi se vad som händer.
Lakej, född 2002
![]()
![]()
![]()
fråga mej inte vad Charlotte gör på sista bilden, jag tror det ska föreställa en galoppfattning![]()