Bukefalos 28 år!

B

**BORTTAGEN**

Är det någon som har efarenehet av ekohallens ridbyxor är dom helskodda vär5da sitt pris är det någonlunda kvalitet
på dom
 
Ekohallen har olika märken.

Har ett par helskodda carlskrona därifrån och tycker de är super (fast det säger kanske mer om märket, även om jag tycker att eko är bra och har konkurrenskraftiga priser, handlar mycket där) Mycket bättre kvalitet på konstskinnet än på dem jag köpte på mountaihorse året innan.
 
köpte ett par Equi comfort för ca 700kr där,
har bara haft dom i en månad men än så länge är dom skit sköna :love:(vet ju iof inte om dom håller länge)
mvh/Arabizar
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
452
Senast: Badger
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 390
Senast: Oknytt
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 853
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp