F
Frostnatt
Jag är en ensamstående mamma som har ett litet barn på 1½ år. Sen seperationen så har jag haft svårt att få till det ekonomiskt och har inte haft möjlighet att ge mitt barn något annat än det viktigaste. Så hon är har inga roliga leksaker som är anpassade för hennes ålder, utan hon har mest "bäbis-leksaker", hon har inga söta små möbler, inga fina kläder och vi har inte råd att hitta på aktiviteter som kostar pengar och ekonomiproblemen påverkar mig väldigt mycket, då jag får klara mig utan bil och andra lyxigheter för att allt ska gå runt. Inte för att fina kläder och möbler och så är viktigt, men det grämer mig att jag inte kan ge mitt barn allt det som den förtjänar.
Nu i julklapp så har jag köpt lite leksaker som jag tror att hon kommer att uppskatta, men det finns mycket saker som jag skulle vilja köpa till henne, som hennes mormor och mostrar köper till henne istället, men det är så otroligt jobbigt att inte jag kan ge henne dessa saker.
Vet inte riktigt vad jag ville med tråden, förmodligen bara skriva av mig lite.
Nu i julklapp så har jag köpt lite leksaker som jag tror att hon kommer att uppskatta, men det finns mycket saker som jag skulle vilja köpa till henne, som hennes mormor och mostrar köper till henne istället, men det är så otroligt jobbigt att inte jag kan ge henne dessa saker.
Vet inte riktigt vad jag ville med tråden, förmodligen bara skriva av mig lite.