Bukefalos 28 år!

Ektorpklädsel?

MissFideli

Trådstartare
Nu verkar klädseln till min Ektorpsoffa ha gett upp. Har den vita klädseln och den har funkat bra, men efter 2 tvättar så blir den skitig bara man tittar på den. Jag älskar verkligen den vita klädseln, men kanske borde man satsa på nån ny färg?

Har just nu mest vita möbler och ett antikbetsat klaffbord. Gardinerna är bruna, och jag skulle vilja ha den färgskalan, men tydligen gillar inte Ikea den :D

Vilka av dom andra klädslarna har ni sett på soffan och tyckt om? Har tyvärr inte råd med en Bemz-klädsel :(
 
Sv: Ektorpklädsel?

IKEA har precis kommit med NYA färger... som man kan beställa på varuhusen som sen sys upp, vet inte priset men ska finnas i en ljus grå och ljus beige färg bland annat, var på IKEA i Haparanda igår men där hade dom inte fått in alla tygprover ännu... Funderar själv på den ljus beiga... Har en 3a, 2a, 1a och fotpall att klä om.... :banana:
 
Sv: Ektorpklädsel?

Det finns ju beige klädsel till Ektorp, Idemo, men den är ganska stark för att vara beige. Jag tycker inte att det är en särskilt snygg nyans. Det finns en ljusbeige med naturvita blommor på, Redeby. Lite romantisk sådär, men diskret. Det kanske passar in i din stil? Jag funderade på att välja en sådan innan jag bestämde mig för att inte köpa en Ektorp. En annan klädsel med "shabby chic"-stuk är Byvik, men den blir väldigt blommig IRL tycker jag.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 946
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 887
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp