JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Aftonbladet)
kronor Han jobbar sju dagar i veckan - tio timmar om dagen och tjänar 8 000 kronor i månaden. Nu berättar Ralf Karlstedt, 49, om det tuffa livet som travtränare, kärleken för hästarna och Elitloppsdrömmarna. - Det är tufft, men hästarna är som ett gift, säger Karlstedt. 49-årige Ralf Karlstedt har...
Läs mer...
Moderator
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 84
Visningar: 3 578
Allmänt
Leva igen en dröm om frihet och glädje
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Startad av IngelaH
5 Apr 2025
Svar: 0
Visningar: 743
Dagbok
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 7 312
Dagbok
En häst över
Dagbok Jag har fått frågan om jag vill bli delfodervärd på Senioren. Hon vill flytta honom till ett annat stall och där kommer då utsläpp...
Startad av Magiana
17 Dec 2017
Svar: 28
Visningar: 3 309
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Det läskiga är ju om tjurar blir galna men de kan även de vara hur milda och goa som helst, mamma hade också trevliga såna ett tag ❤️...
Fjordfrälst
2 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Vi pratade om iq test för att han skulle på utbildning eftersom det kommit en ny variant av WAIS och det blev aktuellt pga det. Det var...
Lillefrun
35 minuter sedan
Svar: 1 193
Visningar: 77 933
Dagbok
Vad ska min son betala?
Samhälle Så länge din son studerar är du underhållsskyldig tills han är 21 år. Det betyder inte att du är skyldig att bekosta vad som helst utan...
Sol
Idag kl 02:47
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 437
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 202
Hund