Elitloppsvinnare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare roslagen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 820
R

roslagen

Är det någon som vet någon plats på nätet där man kan hitta elitloppsvinnare sedan MÅNGA år tillbaka i tiden (strax innan EgoBoy) och dess ÄGARE! På travsport.se hittar jag inte någon ägare till just den specifika hästen jag letar efter.

Sv: Elitloppsvinnare

Jag vet ingen hemsida,men jag har boken! vad vill du veta?

Följdfråga hur 17 får man reda på vem/vilka som döljer sig bakom hästägarorefixen???:confused:

Man ringer/mejlar STC och frågar. Är det gammalt tror jag det finns en risk att det inte finns kvar i registren. Då ringer man kusken som körde hästen, Travronden, eller Lennart Persson (travnet)... Eller så skriver du ut vilken häst det gäller här så kanske någon på buke vet svaret. :)

Been there done that,:) tack vare info jag fick av Bazz i PM hittade jag iallafall ett stallnamn och sedan får man tydligen spåra vidare.

Liknande trådar

Dressyr Passar på att gnälla lite till om ridhuset. Gick nyss därifrån med första hästen och tänkte gå ner med nästa. Men ångrade mig för det... 2
Svar
30
· Visningar
680
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
2 030
Senast: cassiopeja
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: Idaw83
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18